First Time In the Gym In 2017

Tuesday, January 03, 2017

Yesterday I signed up for a gym membership in Fitness World, because for the last few months, I have gotten really bored when working out at home, so I needed a change. I have actually wanted to sign up for a while, but in januaray you can save a lot of money when you sign up and im all about that, so I waited so i could save money!
It was so nice to workout and im one of those people who actually enjoys to workout, so I loved it! I dont know how well my knees are going to take it (I have had surgery in both knees and have a lot of trouble with them and pain) so now I just have to wait and see it they take it well or not. My knees are also one of the reasons for why I wanted to sign up for a gym, because the machines are a lot more gentle on my knees, compared to what i can do at home by myself.
I did 10 minutes on the cross trainer, 1.2 k walk on the treadmill and 6k bike ride. I tried to keep it light and simple, so I could figure out where I stand with my knees and how much they can take, before i step up my game. 

DANSK //
I går meldte jeg mig til i Fitness World, fordi i de sidste par måneder, synes jeg det er blevet lidt kedeligt at træne derhjemme, så jeg havde brug for en ændring. Jeg har faktisk haft lyst til at melde mig til et center i et stykke tid, men som i nok har set i alle reklamerne, som er alle vegne lige nu, kan man spare en masse penge ved at melde sig ind i januar i stedet for senere. 
Det var virkeligt rart at træne og jeg er en af de mennesker som elsker at træne, så jeg elskede det! Jeg ved ikke hvor godt mine knæ tager det (Jeg er blevet opereret i begge knæ og bøvler meget med dem og har meget ondt) så nu skal jeg bare se om de tager det godt eller dårligt. Mine knæ er også en af grundene til at jeg har meldt mig ind, fordi at maskinerne er lidt mindre hårde ved mine knæ, i forhold til det jeg kan gøre her hjemme.
Jeg var 10 minutter på cross traineren, 1.2 km gåtur på løbebåndet og en 6 km cykeltur. Jeg prøvede at holde det let og simpelt, så jeg kunne finde ud af hvor mine knæ står i forhold til træning og hvor meget de kan holde til, så jeg ved hvornår jeg kan gøre mere. 



You Might Also Like

0 kommentarer