DIY Lash Extensions - DOES IT REALLY WORK? (Ardell Starter Kit)

Saturday, January 21, 2017

In december I tried out DIY lash extensions, to see if it really works. I had seen so many good things about these extensions, but I must say, that after trying it out for 13 days myself, I didn't really have that much good to say about it, except it looked really good far away. I was really disappointed with the experience and im never going to do it again. 
If im getting lash extensions, its going to be the prober extensions, that are glued to each lash, instead of this, where the lashes where glued on top. If you wanna see my review of the Ardell Starter Kit and all my updates about the lashes, then the video is above!

DANSK //
I december prøvede jeg DIY øjenvippe extensions, for at se om det faktisk virker. Jeg havde set en masse gode ting om disse extensions, men efter jeg selv har prøvet det i 13 dage, har jeg ike særlig meget godt at sige om det, bortset fra at det så rigtig godt ud, meget langt fra. Jeg var meget skuffet med de her extensions og jeg vil aldrig gøre det igen. 
Hvis jeg nogensinde skal have vippe extensions igen,  så bliver det de rigtige vippe extensions, som er limet til hver vippe, i stedet for dem her, som er limet oven på ens vipper. Hvis du vil se mit review af Ardell Starter Kit og alle mine opdateringer omkring vipperne, så er videoen lige oven over!

You Might Also Like

0 kommentarer